نوشته شده توسط : jahanberezent

چادر کانتینری

برزنت کانتینری قیمت

برزنت کانتینری با قیمت ارزان و اقتصادی در مرکز جهان برزنت به مشتری ارائه می گردد. 

برزنت کانتینری دارای جنس صد در صد ضد آب می باشد. علت خاصیت ضد آب در این مدل از پارچه های برزنتی به دلیل عدم نفوذ آب به داخل پارچه می باشد.

کامیون، خاور و انواع ماشین آلات سنگین به دلیل قرارگیری در جاده ها بیشتر در معرض بارندگی و یا تهدیدات محیطی می باشند. به همین علت برای جلوگیری از آسیب های احتمالی به بار قرار گرفته شده در قسمت کانتینر ماشین، باید از یک پارچه برزنت کانتینری ضد آب استفاده شود.

این مدل از برزنت کانتینری معمولا از الیاف مصنوعی با پارچه های پلی استر تولید می شود. علت براق بودن، در این پارچه ها به دلیل استفاده از مواد نفتی می باشد. برزنت کانتینری به عنوان یکی از پرکاربردترین و با کیفیت ترین نوع پارچه در بازار محسوب می شود.

نوع الیاف ، مواد اولیه ی تشکیل دهنده و یا حتی نخ های استفاده شده در تولید برزنت های کانتینری تاثیر مستقیمی بر روی قیمت نهایی این محصول دارد. برای اطلاع از قیمت با ما در مرکز جهان برزنت در تماس باشید. 

 



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : jahanberezent

چادر مسافرتی

مرکز پخش چادر مسافرتی

بهترین مرکز پخش چادر مسافرتی در ایران متعلق به مجموعه ی جهان برزنت می باشد. 

چادر مسافرتی در انواع مختلف با ظرفیت های گوناگون در مرکز جهان برزنت با بهترین کیفیت و نوع دوخت به فروش می رسد ، که علاقه مندان می توانند با توجه به نیاز خود محصول را تهیه و مورد استفاده قرار دهند. چادر مسافرتی که انواع گوناگونی دارد با قیمت های مختلف به فروش می رسد و افراد می توانند ارزان ترین آن را با کیفیت بالا تهیه کنند.

چادرهای تولید شده در مجموعه ی جهان برزنت از کیفیت بالایی برخوردار هستند. همین امر سبب افزایش دوام و طول عمر چادرهای برزنتی شده است. مجموعه ی جهان برزنت چادر مسافرتی را حتی بهتر و با کیفیت تر از نمونه ی خارجی تولید و عرضه به بازار می نماید.

مرکز پخش جهان برزنت ، انواع چادرهای برزنت مسافرتی را با بهترین کیفیت و نوع دوخت تولید می کند. نحوه ی فروش این چادرها در مرکز جهان برزنت به صورت به صورت عمده و دونه ای می باشد. 

این مرکز پخش قیمت های خود را به نرخ تولیدی تعیین می کند. 

 



:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : jahanberezent

 

چادر مسافرتی

چادر مسافرتی عصایی

چادر مسافرتی عصایی در مرکز بزرگ جهان برزنت در ظرفیت و ابعاد مختلفی قابل تولید می باشد. 

این چادرها از کیفیت بالا و جنس با دوامی برخوردار هستند و به عنوان یکی از بهترین و با کیفیت ترین نوع چادرهای مسافرتی در بازار به شمار می روند.

چادر عصایی از جنس پارچه های برزنتی با کیفیت قابل تولید می باشد و دارای نصب آسانی است. 

چادر های مسافرتی از تنوع بسیار بالایی برخوردار اند ، پس بی شک می توانید با کمی جستچو و تلاش چادر مسافرتی محبوب خود را انتخاب کنید ، اما انتخاب چادر مسافرتی علاوه بر زیبایی بر حسب نوع استفاده از چادر مسافرتی در آب و هوای مختلف می باشد . در حالت کلی چادر های مسافرتی از نظر طراحی ، رنگبندی ، ابعاد ، آرگونومی ساخت ، جنس و نوع سازه متفاوت هستند .

آخرین قیمت اعلام شده ی چادر مسافرتی عصایی در مجموعه ی جهان برزنت بر حسب اندازه، ضخامت و ابعاد این چادرها مشخص و تعیین می گردد. چادر مسافرتی عصایی تولید شده در مجموعه ی جهان برزنت دارای کیفیت بالا و دوخت منحصر به فردی می باشد. این چادرها دارای جنس ضد آب و ضد آفتاب می باشند. یعنی در برابر باران و آفتاب از مقاومت بالایی برخوردار می باشند. 

برای اطلاع از قیمت با ما در مرکز جهان برنزت در تماس باشید. 



:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : jahanberezent

چادر کانتینری

پارچه برزنت کانتینری در دامغان

پارچه برزنت کانتینری در دامغان توسط گروه جهان برزنت با قیمت های عادلانه ای به فروش می رسد. 

این پارچه ها از کیفیت بالا و جنس عالی برخوردار هستند و به عنوان بهترین و با کیفیت ترین نوع پارچه ی برزنتی در بازار به شمار می روند. 

برقراری ایمنی بار در صنعت حمل و نقل جاده ای بسیار مهم است. به همین دلیل است که شرکت های بیمه همه ساله قانون های جدیدی برای آن وضع می کنند و نظارت های خود را نیز سختگیرانه تر انجام می دهند. از مزایای اصلی پارچه های کانتینری برزنتی می توان به ضدآب بودن آن ها اشاره کرد. این ویژگی باعث میشود رطوبت و آب باران از پارچه نتواند به داخل نفوذ کند. این پارچه ها نمی سوزند و آتش نمی گیرند.

این پارچه پرفروش در تمام صنایع بوده که حتی برای ساخت چادرهای مراسم و گاهی برای ساخت آلاچیق نیز استفاده میشود. قیمت پارچه کانتینری بسیار کم می باشد و مقرون به صرفه است زیرا در شرکت جهان برزنت تولید شده می باشد و با قیمت های عالی و با کیفیت بالا در اختیار مشتریان گرامی  قرار می گیرد.

 



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : jahanberezent

 

چادر کانتینری

چادر کانتینری در اندیشه

چادر کانتینری در اندیشه به صورت غیر حضوری در بازه زمانی محدود به این شهر توسط گروه جهان برزنت ارسال می گردد. 

چادر کانتینری جزء یکی از سایر محصولات برزنتی در مجموعه ی جهان برزنت به شمار می رود. این چادرها توسط گروه جهان برزنت در اندیشه به فروش می رسند. گروه تولیدی جهان برزنت ارائه دهنده ی انواع چادر برزنت کانتینری یک رو و دو رو می باشد. این چادرها با استفاده از متریال نانو تولید می شوند ، به همین علت دارای خاصیت ضد آب می باشند. 
امکان ارسال این محصول با کیفیت توسط گروه جهان برزنت به سراسر کشور وجود دارد. به همین علت شما مشتریان محترم می توانید در هر کجای ایران که ساکن هستید این نوع از چادرهای برزنتی را از مجموعه ی جهان برزنت تهیه و خریداری نمایید. این چادرها در اندازه های مختلف در مجموعه ی جهان برزنت موجود می باشند.

گروه تولیدی جهان برزنت انواع این محصول با کیفیت و درجه یک را به مشتری با بهترین خدمات ارائه می دهند. 

 



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : jahanberezent

چادر مسافرتی

چادر مسافرتی سایبان دار

چادر مسافرتی سایبان دار در مرکز جهان برزنت با ظرفیت های مختلف قابل تولید می باشد. این نوع از چادرها با استفاده از پارچه های برزنتی با بهترین و عالی ترین کیفیت قابل خریداری می باشند. این چادرها دارای کیفیت عالی با جنس منحصر به فرد هستند و به عنوان یکی از بهترین و با کیفیت ترین نوع چادر برزنتی در ایران به شمار می روند. 

برای این محصول یک پوش دوم در نظر گرفته شده است که آن را در برابر ورود باران مقاوم ساخته است و دارای یک سایبان است که از تابش مستقیم آفتاب به داخل چادر جلوگیری می‌کند. همچنین درب و پنجره‌های آن دارای زیب دوطرفه هستند و به توری برای جلوگیری از ورود حشرات مجهز شده‌اند . این چادرها کاملا ضدآب شده است با میله‌های آهنی گالوانیزه و کف ضخیم است که استحکام بالایی را به چادر بخشیده است و با وزن سبک به راحتی قابلیت حمل را دارد.

شما می توانید انواع چادر برزنت مسافرتی سایبان دار را از مرکز جهان برزنت با ابعاد و ظرفیت های مختلف خریداری نمایید. 

 



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : jahanberezent

 

چادر مسافرتی

ارزان ترین قیمت چادر مسافرتی

ارزان ترین قیمت چادر مسافرتی را تنها از فروشگاه های جهان برزنت رد ایران خریداری نمایید. 

این فروشگاه ارائه دهنده ی یکی از بهترین و با کیفیت ترین نوع چادرهای برزنت مسافرتی با بهترین کیفیت به مشتریان خود می باشد. 

چادر مسافرتی با هر نوعی که در مرکز جهان برزنت تولید شود ، دارای قیمت پایین تری به نسبت سایر مراکز و فروشگاه های چادر برزنتی در ایران دارد. 

گروه تولیدی جهان برزنت برای اینکه تمامی افراد بتوانند انواع چادرهای برزنت مسافرتی را با ارزان ترین و بهترین قیمت از فروشگاه های جهان برزنت تهیه و خریداری کنند ، این چادرها را به قیمت تولیدی و ارزان تر از سایر مراکز به فروش می رساند. تنها با یکبار خرید چادرهای برزنت مسافرتی از فروشگاه های جهان برزنت متوجه کیفیت بالا و قیمت مناسب در چادر می شوید. 

برای اطلاع از قیمت چادر مسافرتی با کیفیت و ارزان قیمت با ما در مرکز جهان برزنت در تماس باشید. 



:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : jahanberezent

برزنت ترانزیتی

چادر ترانزیتی در تهران

چادر ترانزیتی در تهران توسط گروه تولیدی جهان برزنت به صورت حضوری و یا غیر حضوری فروخته می شود. 

مجموعه ی جهان برزنت به تولید بهترین و با کیفیت ترین چادرهای ترانزیتی پرداخته است. گروه تولیدی جهان برزنت به عنوان یکی از بهترین تولید کننده های چادر کانتینری و چادر برزنت توسط پارچه های ضد آب در پایتخت می باشد.

شما می توانید در هر کجای کشور که ساکن هستید ، انواع چادر ترانزیتی با کیفیت و خوش دوخت را از مرکز جهان برزنت با بهترین کیفیت به صورت حضوری و یا تماس تلفنی در کلان شهرها از مرکز جهان برزنت خریداری نمایید. 

هدف مجموعه ی جهان برزنت تولید انواع چادرهای برزنتی با دوام و کیفیت بالا با قیمت ارزان و مقرون به صرفه می باشد. این مجموعه همواره توانسته با استفاده از بهترین مواد اولیه به تولید با کیفیت ترین چادرهای برزنتی بپردازد. مجموعه ی جهان برزنت محصولات خود را با قیمت ارزان خدمت مشتریان محترم ارائه می دهد، که همین امر سبب افزایش چند برابری فروش محصولات این مجموعه شده است. 



:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : jahanberezent

پارچه برزنت

پارچه برزنتی سقف

پارچه برزنتی سقف در ابعاد و رنگبندی ها یمختلف با بالاترین کیفیت برای شما مشتریان عزیز و ارجمند در مرکز تولیدی جهان برزنت قابل تولید می باشد و شما مشتریان عزیز و ارجمند می توانید این محصول با کیفیت را با بهترین قیمت از مرکز جهان برزنت خریداری نمایید. 

در مجموعه ی جهان برزنت پارچه های برزنت به دو صورت مات و شفاف تولید و عرضه می گردد. انتخاب برزنت های مات و شفاف بسته به نوع نیاز کاربر متفاوت است.
برای تزئین پارچه های برنت سقفی معمولا از وینیل حساس به فشار، پارچه های دوخته شده، ابریشم کاری، نقاشی دستی، پارچه های قفسه ای مهر و موم شده و یا حتی فیلم های انتقال حرارت استفاده می شوند. اما همه ی این تزئینات در پارچه های مختلف کارایی ندارند، تنها پارچه هایی که می توان، در تهیه و تولید آن از تزئینات متنوعی استفاده کرد پارچه های برزنتی سقف می باشند.

پارچه برزنت به عنوان یکی از بهترین انتخاب ها برای ایجاد سقف در مکان های سرباز می باشد. این پارچه ها از کیفیت بالا و استحکام فوق العاده ای برخوردار هستند و گروه تولیدی جهان برزنت به عنوان یکی از بهترین ارائه دهنده های پارچه برزنتی در ایران به شمار می روند. 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : jahanberezent

برزنت

قیمت برزنت در تهران

قیمت برزنت در تهران در مرکز بزرگ جهان برزنت ارزانتر از سایر مراکز دیگر می باشد و افراد می توانند با هر بودجه ای این محصول درجه یک را از این مرکز معتبر خریداری نمایند. 

این پارچه ها دارای انواع مختلفی هستند ، که هر یک بسته به نوع پارچه ، دارای قیمت های متفاوتی هستند. تعداد لایه های تشکیل دهنده ، اندازه میزان متراژ خریداری شده پارچه توسط مشتری ، نوع پارچه و کیفیت آن تا حد زیادی بر روی قیمت انواع پارچه های برزنتی تاثیر گذار می باشند. 

یکی از مزایای بزرگ در این مجموعه را می توان به ارائه ی محصول به صورت مستقیم و بدون واسطه اشاره داشت. به همین علت قیمت نهایی محصول ارزان تر از سایر مراکز تولیدی می باشد. 

فروشگاه جهان برزنت به دلیل اینکه خود یک تولیدی به شمار می رود ، انواع پارچه های برزنتی را به مشتریان این مجموعه به نرخ تولیدی به فروش می رساند. 
قیمت این پارچه ها بر اساس نوع ، در فروشگاه های جهان برزنت ارزان و کاملا اقتصادی تعیین شده است. 
مجموعه ی جهان برزنت بیش از سی سال است ، که در کنار مردم مشغول به تولید و طراحی انواع پارچه های برزنتی می باشد ، که هر یک از این پارچه ها با توجه به نوع و تراکم بافتی که دارند ، با قیمت های مختلفی به مشتری فروخته می شوند. 



:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 اسفند 1402 | نظرات ()